söndag 1 mars 2009

Hänger på

Hänger på flicka och försöker mig på denna utmaning.

Utmaning:

1. Vad heter du? M..
2. Ett ord på fyra bokstäver: Mack
3. Flicknamn: Magdalena
4. Pojknamn: Martin
5. Yrke: Målare
6. Färg: Mörkröd
7. Klädesplagg: Mamelucker
8. Mat: Morotssoppa
9. Sak i badrummet: Matta
10. Plats/stad: Malmö
11. En orsak till att vara sen: Minuterna gick för snabbt
12. Något man inte skriker: Matta
13. Film: Mamma mia
14. Något man dricker: mumma
15. Band: .... Uppdatering: Metallica
16. Djur: Mus
17. Gatunamn: ....
18. Bil: Mitsubishi
19. Sång: Min piraya Maja
20. Aktivitet med mer än en deltagare: ... Uppdatering: Möte


Lyckades inte riktigt med alla 20 kategorier. Men kanske någon annan gör det? Jag utmanar Jessica , Mia och alla andra som känner sig utmanade.

4 kommentarer:

Åsa sa...

Haha, nä matta skriker man inte så ofta:)

Mia sa...

Ska jag alltså svara med ett M som första bokstaven i mitt namn? Ska försöka hinna med den, har en del andra som väntar också men ska defintivt försöka!

Förresten i inlägget finns en länk till var du kan klicka hem boken.

Kram Mia

Fullfart sa...

Malmabergsgatan?

Maria sa...

Flicka: Jag har i alla fall inte hört någon skrika det
Mia: mm precis svara med saker som börjar på m
Fullfart: Tack för tipset hade inte en tanke på det