onsdag 27 maj 2009

Promenad

Mt och jag ska ta och ge oss ut i blåsten för att gå en promenad. Ska bli riktigt skönt att få komma ut och röra på sig lite. Sen i kväll ska jag och E träffas eftersom hon ska rida. Då får jag också röra mig om hon ska rida ut. Efter de ska jag sova eftersom de inte blev så många timmar av sömn i natt. Jag förstår verkligen inte hur småbarns föräldrar klarar av att vara upp på nätterna med barnet/barnen sen lämna på förskolan, jobba, hämta barnen och sen laga mat. Jag undrar varifrån de får all sin energi?

3 kommentarer:

jessica sa...

ååh nej..åh jag behövde en..Hur är det med dig då? saknar dig gumman!

LILLA BLÅ sa...

Det undrar jag också. VAR får vi småbarnsföräldrar vår energi ifrån. Den bara finns där och man är ju tvungen att orka :)
Visst är jag också TRÖTT emellan åt men det går.
Ha en bra dag och blås inte bort.

kramar @nette

LILLA BLÅ sa...

Blev lite fel på min URL adress där =)