fredag 17 juli 2009

Deras vardag

Jag läser lite olika tidning för att föröka hålla mig uppdaterad om vad som händer.I dag var det en "artikel" i VLT som verkligen fångade min uppmärksamhet. Artikel handlar om en mammas oro över sin missbrukade 22- åriga dotter. Jag rekommenderar er till att verkligen lyssna på denna artikel, den är verkligen gripande. Min första tanke var hur kan det komma sig att en sån ung tjej börjar att ta droger och är fast i ett tungt missbruk redan i 22 årsålden. Massor av tankar som snurrar.. Vad får ni för tankar?

2 kommentarer:

Ellinor sa...

Det är verkligen tragiskt med sådana där historier och man kan inte annat än fundera på hur det kunde gå som det gjorde...Men precis som med allting annat så finns det nog en uppsjö med händelser som formar vårt öde.
Hoppas allt är bra med dig annars.
Kram

Maria sa...

Ellinor: Håller med dig man kan inte göra annat än att fundera.. Jo det är bra med mig. Jobbar jätte jätte mycket just nu. Hoppas allt är bra med dig!kram